شجاعی گفت: دلخوری و گلایه مردم از  مشکلات معیشتی کاملا بجا است، اما راه بروز دادن این گلایه  قهر با صندوق رأی  نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ دکتر شجاعی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم انتخابات  امروز پرشور برگزار شود و مایه برکت برای کشور و حل مشکلات مردم باشد.


 او افزود: مردم باید بدانند که همین چند دقیقه وقتی که برای رأی دادن می گذاریم  تعیین کننده سرنوشت ۸۵ میلیون ایرانی برای سال‌های متمادی است.


شجاعی بابیان اینکه دلخوری و گلایه مردم از  مشکلات معیشتی به حق است، افزود: از آنجایی که ایران دارای هفت درصد منابع و یک درصد جمعیت جهان  است نباید شرایط اقتصادی  طوری باشد که مردم با فقر دست و پنجه نرم کنند اما راه بروز دادن این گلایه  قهر با صندوق های رأی  نیست چرا که  دشمنان به کمین نشسته اند و آماده اند تا اگر حضور مردم پای صندوق های رأی کمرنگ شد ضربات سنگینی به کشورمان ایران وارد کنند.

او تنها  راه حل مشکلات را رأی دادن به فرد اصلح  خواند و گفت: مردم  بصیر و مومن ایران امروز حماسه دیگری رقم خواهند زد و با رای دادن به کاندید اصلح، رئیس جمهوری انتخاب می‌شود که با پشتوانه قوی قدرت خلع مشکلات را داشته باشد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه از مردم خواست تا بخاطر خون شهداء پای صندوق‌های رای حاضر شوند و نگذارند دشمن برای ضربه زدن امیدوار و قدرتمند شود.

او بااشاره به اینکه ما امانتداران مردم درصددیم  تا با نظارت قوی کمک کنیم انتخابات خوب برگزار شود، ادامه داد: شبکه‌ای از بازرسان و سرناظران تشکیل شده و مراقبیم که تخلفی صورت نگیرد و حق مردم تشییع نشود.


نماینده مردم ابهر خرمدره و سلطانیه در مجلس به عوامل اجرای انتخابات هشدار داد: درصورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی که از سوی عوامل اجرایی صورت گیرد عوامل مراقب باشند به صورت ضرب الاجل با متخلفین برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.